2010. augusztus 13., péntek

Bicólopás, hajókázás, cyberkocsma

Sziasztok!

Az a baj, hogy túl ritkán írok a blogra, ezért elfelejtem a jó sztorikat. Megpróbálom összeszedni magam...
Tehát szerdán délelőtt megint nyelvtanfolyam. Kezd bedurvulni a dolog, szólva a házikon kívül már többet kéne készülni az órákra. Már vettük a múltidőt, felszólító módot, meg egy rakás szót...

Aztán délután kimentem dolgozni Erzsi néni telkére. Kátrányozni kellett a garázs, bejárati kapu tetejét, és a szivattyús akna fedlapját. Eléggé fárasztó volt.
Csináltam a telekről pár képet. Nekem nagyon tetszik a környék. Nyugis és jó a levegő.


4,5 óra volt a meló. Erzsi néni ezt pontosan számon tartja.
Este megnéztük Vincével az angol-magyart. Nagy tétje volt a meccsnek, mert állítólag fogadtam Michele-el, hogy ha veszítünk, pucér felső testtel kell táncolnom az asztal tetején a YMCA-re. Én nem így emlékszem de ez persze senkit sem érdekel.
Este még neteztem és találtam tök olcsó jegyet a vikingline hajótársaság oldalán Aland szigetre. Megbeszéltük Vincével, hogy csütörtökön míg én órán vagyok, bemegy a vikingek irodájába és vesz jegyet.

A nyelvkurzuson egy Alberto nevű olasz sráccal vagyok egy csoportba. Általában vele szoktam dumálni, nagyon jó arc. Vele és Michele-el vagyok nagyon jóba. Na az a lényeg, hogy csütörtökön nem jött suliba. Ami azért volt érdekes, mert eddig csak akkor nem jött, ha hosszúra sikerült az éjszakája. Szerda este viszont nem volt buli. Kiderült, hogy azért nem jött, mert az éjszaka ellopták a bicóját. Erre majd még visszatérek.
Mikor hazaértem, Vince mondta hogy volt hajót nézni és meg is vette a jegyeket. Kettőnknek oda-vissza összesen 90 koronába került az út, amiben benne van a busz is, ami Uppsalából elvisz a kikötőbe (kb. 90 km). Így hát szombaton (holnap), kb 1350 Ft-ért megyünk majd Alandra, ami már finn terület.


Nagyobb térképre váltás

FONTOS megemlítenem, hogy az úton a hajóban a boltok adómentes zónába esnek, szóval nagyon reménykedek abban, hogy végre emberi áron fogok tudni söritalt vásárolni és kényesztethetem el vele testem minden egyes, Svédországban eleddig embertelen alkoholmentes kúrára ítélt porcikáit. A holnapi túráról hosszabb beszámolót tervezek írni.
Csütörtök estére megbeszéltük Sanyival, a másik magyar sráccal, hogy csinálunk egy magyar estet. Meghívtuk az olaszokat (Michele, Alberto és Valentina) és egy lengyel gyereket, Mateuszt. A menü húsleves és paprikás csirke-nokedli volt. A kellő összhang hiánya miatt odaégett a csirke. De ehető volt így is.


Az este szerintem nagyon jó volt. Mindenki jól érezte magát. Mateusztól kaptam egy Lengyel zászlós mágnest, az olaszok pedig megígérték, hogy jövő héten tartanak egy olasz estet nekünk.Na és persze eszükbe jutott a fogadás. Persze én mondtam, hogy nem fogadtunk, de hiába. Végül abban állapodtunk meg, hogy a félév folyamén egyszer meg kell ejtenem a táncot. Ezt megígértem és kezet is adtam rá. Íme:


Ma, azaz pénteken nem mentem suliba. Gondoltam, egy pihenőnap nekem is jár. Helyette 1,5 órán át mosogattunk Vincével. Durva volt.
Dél körül beszéltem Sanyival. Mondta, hogy megtalálták Alberto bicóját. Egy hülye olasz csaj lopta el. De szerencsétlennek annyi esze sem volt, hogy ne azzal jöjjön suliba. Mert így persze  Alberto egyből kiszúrta a biciklit és hát váltott pár szót a csajjal. Azt mesélte Sanyi, hogy bár ő nem tud olaszul, de azt megértette, hogy Alberto nem éppen randizni hívta a csóró csajt... Ha jól emlékszem 750 koronáért vette Alberto a bicót, durván 22500 Ft. Én is morci lettem volna a helyében.
Nade az eset után ők is bevitték a pénzüket av ikingline irodába és megváltották a menettérti hajójegyüket Aland szigetére. Szóval holnap 4-en megyünk majd. Alberto hívott ma este inni, de mondtam, hogy egyrészt fáradt vagyok (ma is folgoztam...), másrészt meg holnap a hajót úgyis iszunk eleget. Erre ő azt mondta, hogy szerinte nem eleget, hanem túl sokat. :D Reméljük a legjobbakat!
Most a Zsiga hív cyberkocsmázni, szóval sietnem kell. De azért címszavakban, az elmúlt pár nap érdekesebb és eddig nem említett eseményei, konklúziói:

- Vince közel 70 korona (2100 Ft) értékben vásárolt édességet. Minden kis gumicukor/bonbon szarból 2-2-t, ami csak van a boltban, hogy végigkóstolhassuk őket. Kicsit őrült a tag :D


 - Amíg nem a kolit üzemeltető cégtől kapott öntapadós szarra nyomtatott névkártyát ragasztom ki a postaládámra, nem kapok levelet. Ezt én nem akartam elhinni, ezért ki is próbáltam, hogy egy általam igényesen megalkotott névkártyát használva megkapom-e a koli csekkét. Nem kaptam meg. Szakadjanak ketté. Most csak egy kis papírért kell majd elmennem a halál túloldalára, a kolit üzemeltető cég irodájába.

- A kaka svédül süteményt jelent.

- A műanyag palackokért 1, a sörös dobozokért pedig 0,5 koronát adnak.

1 megjegyzés: