2010. augusztus 4., szerda

Stockholm

Újra üdvözöllek!

A szállásomon lezajlott a költözködés, ami azt jelenti, hogy elmentek az előző kurzus hallgatói és mi beköltöztünk. Ha jól számoltam, 16 szoba van a kolinkban, és most csak 3-an lakunk benne. Ez elég nehezen derült ki, mert sokáig nem futottunk össze. Azt hittem, mindenkinek dolga van és ezért találkozok senkivel. Végül egyszer, amikor hangot hallottam, egyből odafutottam és csodák csodájára találkoztam egy emberrel a szálláson! :) Szóval a lényeg, hogy itt a koliban még semmi élet nincs.

Viszont vasárnap a nyelvkurzus szervezésében elmentünk Stockholmba. http://picasaweb.google.com/torok.gergely

Nekem nagyon tetszett, szerintem nagyon szép város! És ami még nagyon jó volt, hogy összehaverkodtam pár arccal. Az olaszok pl. nagyon barátságosak és segítőkészek. Velük azóta még jobban összehaverkodtam. Ma este pl. velük megyek a városba iszogatni.

Beindult a nyelvkurzus is. Érdekes a svéd nyelv. Nyelvtant még nem nagyon vettünk, de nekem úgy tűnik, mintha nyelvtanban az angolra, kiejtésben és szavakban pedig a németre hasonlítana. Naponta 3 óránk van. De azon kívül otthon is kéne vele foglalkozni, 1-2 órát biztosan. De én erre még képtelen vagyok.

Biciklit még mindig nem sikerült vennem. Pedig muszáj lenne, mert már unom a sok sétát. Ilyenkor minden erasmusos használt biciklit keres, ezért kicsit körülményes találni. Pedig muszáj lenne vennem egyet, még mielőtt a többi erasmusos is megérkezik! Érdekes egyébként még, hogy az utcákon itt-ott van egy-egy ingyenesen használható kompresszor. Érdekes.

Hát nagyjából ennyi. Csütörtökön lesz egy uppsalai kisebb körút, pénteken jön majd a Soltész Vince, szombaton meg Upplandba kirándulunk.

Gergő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése