2010. augusztus 4., szerda

Első séta

Üdvözöllek!

Megérkeztem Uppsalába. Szép kis város, sokat tudnék róla mesélni. Amit azért kiemelnék, hogy mindenki mindenhova bicóval jár és kb csak minden 2.-3. bicikli van lezárva.
A szállásom egész jó. Két szobánkét van egy WC, 12-őnknek van egy konyha, és egy fürdőszoba. De ez épp elég, főleg hogy a mellettem levő szobában most nem lakik senki, szóval a budi az enyém :). A szobám mérete pont jó. Nagyobbat szarabb lenne takarítani, egy kisebben viszont nem férne el a földön kényelmesen 3 polifoam… Szóval aki gondolja, jöjjön, a szállás ára (mosdóval, konyhával, rezsivel): egy sör + túrórudi.

Holnap megyünk Stockholmba egy egész napos városnézésre. És hétfőn indul majd a nyelvkurzus. Tegnap volt egy rövid eligazítás. Ott találkoztam a többiekkel. Jófejek, nyitottak, barátságosak és segítőkészek. De mivel még csak egyszer találkoztunk, még nem alakultak ki szoros kapcsolatok. A szállásomon meg az a para, hogy épp kicserélődnek az emberek, ezért még tökre össze-vissza vannak itt az emberek. Így még nem nagyon tudtam haverkodni. Pedig a pálinkám már be van hűtve… :)

Itt Svédországban minden irtó drága. De komolyan! Meg is ijedtem. Aztán találtam egy nagyobb boltot, kb. fél órára gyalog a szállásomtól. És ott mindenből a legolcsóbbat választva kb. úgy jövök ki, mintha otthon mindenből valami márkás cuccot vennék. Pl. a tojást nagy kiszerelésben (25db) vettem, a legolcsóbbat és így 45 Ft/db-ra jött ki. Viszont a legolcsóbb sör szerencsére csak 160 Ft körül van, és iható is, de csak 2,8 %-os :(. Szóval éhen (és szomjan…) nem fogok halni!

Hát röviden ennyi. Nagyon nem akarok senkit sem untatni, szóval inkább írjatok, ha van valami kérdésetek, vagy akármi!

Gergő

Ui: Pár kép Uppsaláról és a szobámról (http://picasaweb.google.com/torok.gergely/Uppsala#), a sajtburi pedig 300Ft.

Legjobbakat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése