2010. augusztus 5., csütörtök

Bicóvétel - Egyetem

Üdv!

Végre sikerült vennem egy bicót. Nagyon örülök neki, mert már untam a sok gyaloglást. A busz nagyon drága (550 Ft), amit elég volt egyszer kifizetni, érkezéskor.

Év elején nagy harc megy az egyetemisták között a biciklikért. Az egyetemen és az információs irodák faliújságjai tele vannak használt biciklik hirdetésével.Ezekre hamar lecsapnak a diákok. Végül az olaszokkal sikerült találnunk a város szélén egy török bácsikát, aki régi szar biciklik eladásával foglalkozik. Tőle sikerült vennem a képen látható biciklit.
Elméletileg agyváltós, de az persze nem működik. Az első keréken elméletileg van fék, de az sem üzemel, szóval kontraféket használok. Vicces ez a bicó. Ja és az a legjobb, hogy a váltó össze-vissza ugrál magától, szóval automata! :) A lényeg, hogy ez volt a legolcsóbb és gurul! Szóval nem panaszkodhatok. Az ára egyébként 600 SEK volt (durván 18000 HUF). :)

A kerék is lapos volt, ami tökre jól jött, mert már úgyis ki akartam próbálni az utcai kompresszort.
A svéd óra után elmentem megnézni a Földtudományi Tanszéket. Ha jól tudom, itt lesznek az óráim. Kicsit kavar van a tárgyakkal, mert amiket előzetesen felvettem, azok átlógnak januárra, ami azért gond, mert akkor már a BME-n kéne vizsgáznom. Szóval ha minden jól megy, akkor csak két tárgyam lesz. Az egyik valmi globális hidrológia, a másik meg a dinoszauruszok élete és kora :)
Ezt a tárgyváltoztatást remélem a jövő héten le fogom tudni meccselni. Hát röviden ennyi.
Ja és tökre megörültem, mert találtam egy boltot, ahol 1 kg csirkecomb csak 20 SEK (600 HUF), szóval biztosan nem fogok éhen halni.

Legjobbakat! Ja és este HAJRÁ ETO!!!

1 megjegyzés:

  1. Vicces ez a dinók élete és kora c. tárgy :) Inkább amolyan TIT szintű ismeretterjesztőnek tűnik, mint őslénytannak.

    Fábián Jóska

    VálaszTörlés