2010. szeptember 6., hétfő

Brüsszel, Riga, jag klarar omtentan, Global Hydrology és egy kis feca

Sziasztok!

Hol is kezdjem. Megint nem történt velem semmi extra, ezért csak a szürke hétköznapok átlagos kis sztorijaival tudlak csak untatni benneteket. De nem lesz ez így örökre! Péntek hajnalban indulok Brüsszelbe!!! Vincével megyünk ketten. Már nagyon várom. Megnézzük természetesen Brüsszelt, aztán Brugest aztán Antwerpent. Hétfőn megyünk majd haza! (szeptember 10-13)
Aztán szeptember 22-én megyünk Rigába. Azt is várom, bár Belgium képek alapján jobban tetszik és hangulatosabbnak tűnik. Oda Michelevel, Albertoval és barátnőjével és Sanyival megyünk. Az biztos, hogy a hangulat jó lesz.

Na de pár gondolatot a piszkos hétköznapokról :)
Már a múlt héten elkezdődött az egyetem. Nekem most csak egy órám van, Global Hydrology. 10 kredites tárgy és október első hetéig fog tartani. Nagyon érdekes és talán hasznos is lesz. Erősen fizikaszaga van a dolognak, ami önmagában nem baj, mert szeretem a fizikát. Elég magas szinten tolják, rendes MSc-s tárgy. Van, aki a diplomamunkájának ez adja az alapját. Nekem a gimis tananyag után kicsit erős ez a szint, de majdcsak lesz valahogy. Viszont ma kicsit megnyugodtam, mert a pénteken házinak kiadott feladatsort senki se tudta megcsinálni, szóval nem érzem már magam annyira bénának. Az angol viszont még okoz némi kényelmetlenséget. Főleg a szakszavak. Remélem egy-két hét múlva már azok sem lesznek idegenek. Viszont a prof. indiai akcentusával nem tudok mit kezdeni :)
Na de összességében nagyon tetszik! Jó döntés volt ez a tárgy


A mai nap nagy híre, hogy sikerült a svéd írásbeli és hallásértés vizsgám is! Az írásbeli vizsgáról csak annyit, hogy Sanyival és az olaszokkal beültünk az utolsó sorba... Ennek fényében az eredményen annyira nem lepődtem meg. A sikeres vizsga nem igazán a svéd nyelvtudásomat, sokkal inkább a mellettem ülők (köszi Sanyi és a többiek) felkészültségét, a jó szememet és talpraesettségemet idícséri! :) De a lényeg, hogy már van 7,5 kreditem, és nem kell visszafizetnem a 400 eurós támogatást!!!

A hétköznapjaim eléggé szürkék lettek. 10-12 suli, aztán délután meg vagy van valami fontos elintéznivaló, vagy csinálunk valamit. Erzsébet néni ma utazott haza, ezért a múlt héten délutánonként még próbáltam a rendelkezésére állni. Nagyjából ilyenek.

Most szombaton elmentünk focizni. Minden közös programot facebookon szervezünk, ezért mindenki azon lóg. A focival is így volt. Összejöttünk 11-n, meg néhányan jöttek "drukkolni". Egész jól sikerült, bár azóta senki se tud mozogni. Kb 2 órát játszottunk úgy, hogy még a legsportosabb emberkék sem mozogtak még itt Uppsalában. Nekem még mindig izomlázam van. :)


A pálya salakos volt, nem épp a legjobb.


Többek között Lucianoval voltam egy csapatban. Ő is fociőrült. Már beszéltük, hogy sok focit fogunk együtt nézni. Másik fontos csapattársam Sanyi volt. A foci szombaton volt, a svéd zakó utáni napon. Mindenki minket cseszegetett, ezért mindenképp egy csapatba akartunk kerülni, hogy korrigálhassuk a magyarok focitudásán esett csorbát. Sikerült is, nyertünk!


Íme a győztes csapat. Ha jól tudom, 175 cm-nél magasabb vagyok, tehát nem vagyok törpe. Nem rajtam kell csodálkozni... Ja és reklámoztam a Regnumot... (Hunyor SE)

Hát mára ennyit. A legközelebbi bejegyzésem ha minden igaz már a belga utamról fog szólni. Nagyon várom már. Bár már sokszor láttam, kedvcsinálónak mindenképp meg fogom még nézni az utazás előtt az In Bruges c. filmet. Jó film, mindenkinek ajánlom!

Minden jót mindenkinek, sok erőt a sulikezdéshez!

4 megjegyzés:

  1. Már a féjszbukos üzenőfalon is szemet ütött nekem az a zöld póló...hunyorpávör!

    Jah, és ha még nem ütköztél volna bele, végre összekaptam magam, fenn van a 2. nap krónikája is. (http://egyhetkek.blog.hu/2010/09/06/2_nap_tovabbmenni_tovabb_szivni)
    Csak győzd végigolvasni!

    VálaszTörlés
  2. hát épp ideje volt Marcikám, épp ideje!
    Látom furfangosan azért kihasználtad a blogomat a tied reklámozására! Ha a cola gyárban piroska szörpöt reklámoznának, a cola simán pert nyerne. Megkegyelmezek neked Marci, maradhat a linked :)

    VálaszTörlés
  3. Hát, az erőviszonyokat nem biztos, hogy helyesen adtad vissza, de azért hálás vagyok a könyörületességedért... :P

    VálaszTörlés
  4. Te Török! Nagyon eltűntél! Jelentkezz! CYBER-PUB szolgáltatásokat igénylek!!!
    Zz

    VálaszTörlés